Najlepsze co oferuje serwis ploterów w okolicy Poznania

ServiceNow – Wsparcie IT w chmurze dla małych firm

ServiceNow – Wsparcie IT w chmurze dla małych firm

Informatyczna obsługa firm czy i kiedy jest potrzebna?

Osbługa informatyczna firm plusy dla średnich firm.


Wsparcie IT jest niezbędną usługą w dzisiejszym świecie biznesu. Ci specjaliści oferują pomoc w szerokim zakresie zagadnień technologicznych, od komputerów i drukarek po sieci i urządzenia. W miarę jak firmy zmierzają w kierunku ery cyfrowej, potrzeba posiadania własnej wiedzy technicznej stała się bardziej powszechna niż kiedykolwiek wcześniej. Technologia informacyjna nie jest już wyłącznie domeną firm technologicznych – firmy wszystkich rozmiarów wymagają łączności na żądanie, aby pozostać konkurencyjnymi.

ServiceNow

ServiceNow to firma programistyczna, która pomaga firmom zarządzać cyfrowymi przepływami pracy i operacjami przedsiębiorstwa. Firma ma swoją siedzibę w Santa Clara w Kalifornii. Jako firma programistyczna specjalizuje się w usługach cloud computing dla przedsiębiorstw. ServiceNow zapewnia różnorodne usługi wsparcia IT i oferuje szereg dostosowanych pakietów dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Jeśli chodzi o wdrożenie ServiceNow, konieczne jest zatrudnienie ekspertów z wyspecjalizowaną wiedzą. Potrzebny będzie ktoś z dużym doświadczeniem w zakresie platformy, kto potrafi skonfigurować oprogramowanie w taki sposób, aby działało ono na rzecz Twojej firmy. Certyfikacja administratora systemu zapewni Ci podstawową wiedzę na temat platformy, ale prawdopodobnie będzie niewystarczająca dla wielu stanowisk konsultingowych. Większe firmy konsultingowe mają tendencję do zatrudniania ciepłych osób bardziej niż doświadczonych talentów, więc konieczne jest zdobycie doświadczenia z ServiceNow przed rozpoczęciem kariery w tej dziedzinie.

ServiceNow to także doskonałe miejsce do zgłaszania problemów z systemem IT. Umożliwia zgłaszanie incydentów i wniosków o usługi ITS oraz pozwala na wyszukiwanie odpowiednich artykułów w bazie wiedzy. Aby korzystać z systemu, należy posiadać identyfikator MyCalStateLA. W witrynie dostępne są również instrukcje krok po kroku i samouczki wideo ułatwiające naukę systemu.

ServiceNow to platforma SaaS, która pomaga przedsiębiorstwom zarządzać operacjami IT i cyfrowymi przepływami pracy. Oferuje opartą na chmurze obsługę IT dla firm, co czyni ją przydatnym wyborem dla wielu rodzajów przedsiębiorstw. Jego wszechstronny zestaw produktów obejmuje zarówno fizyczne, jak i oparte na chmurze potrzeby IT, umożliwiając zarządzanie wszystkimi aspektami zarządzania usługami.

Pomaga firmom zautomatyzować procesy i zarządzać usługami biznesowymi typu end-to-end. Od wstępnej koncepcji do ostatecznej dostawy, ServiceNow może pomóc w zmniejszeniu kosztów i czasu związanych z zapewnieniem wsparcia IT.

ServiceNow Cloud

Oparta na chmurze platforma zarządzania IT ServiceNow Cloud IT Support umożliwia organizacjom zarządzanie środowiskami wielochmurowymi. Jej możliwości optymalizacji ITOM pomagają organizacjom przyspieszyć dostarczanie usług, utrzymać ład i zapobiec niekontrolowanym wydatkom na chmurę. Wykorzystuje ona natywne możliwości dostarczania usług w chmurze oraz szablony AWS CloudFormation, aby zapewnić przedsiębiorstwom łatwe i szybkie tworzenie oraz wdrażanie usług w chmurze. A dzięki jednej platformie przedsiębiorstwa mogą mieć pewność, że ich operacje usługowe są zawsze zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa i zgodności.

ServiceNow wykorzystuje architekturę korporacyjną, która pozwala na większe dostosowanie i wydajność. W przeciwieństwie do tradycyjnych modeli wsparcia informatycznego w chmurze typu multi-tenant, model ten umożliwia organizacjom skonfigurowanie oddzielnych instancji dla każdego pracownika. Dzięki temu pracownicy mogą współdzielić sprzęt, ale utrzymywać oddzielne bazy danych, aplikacje i oprogramowanie pośrednie. Pomaga to zapewnić, że dane pozostają oddzielone i zapobiega wpływowi klientów.

Platforma wsparcia IT w chmurze ServiceNow zawiera wiele funkcji, które umożliwiają informatykom optymalizację procesów i zwiększenie produktywności. Mogą oni używać jej do automatyzacji i śledzenia procesów, zarządzania dużymi projektami i organizowania przypadków pomocy. Obsługuje nawet sztuczną inteligencję i procesy uczenia maszynowego. Użytkownicy mogą również wykorzystać system do monitorowania i zarządzania wydajnością aplikacji w chmurze.

Wsparcie IT ServiceNow Cloud pomaga również organizacjom zmniejszyć ryzyko związane z wdrożeniem chmury i zarządzać kosztami chmury. Poprzez wdrożenie scentralizowanego samoobsługowego interfejsu użytkownika oprogramowanie to usprawnia operacje w chmurze i reguluje wykorzystanie zasobów infrastruktury. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą spełnić wymagania dotyczące zgodności i zmniejszyć ryzyko, zapewniając jednocześnie dostępność i wydajność.

ServiceNow ITOM umożliwia również organizacjom integrację wielu narzędzi monitorujących. Dzięki temu pracownicy IT mogą mieć lepszy przegląd usług biznesowych i infrastruktury IT. Dodatkowo umożliwia to organizacjom IT bardziej proaktywne podejście do zarządzania zasobami IT.

ServiceNow Help Desk

ServiceNow pomaga zarządzać usługami IT dla firm w organizacji i jest zbudowany na procesach ITIL. Chociaż jest to solidny produkt dla większych przedsiębiorstw, jest on kosztowny dla małych firm ze względu na sztywny model cenowy i brak elastyczności. Istnieje wiele alternatyw dla ServiceNow, które oferują większą elastyczność i przystępną cenę.

ServiceNow pomaga śledzić i zarządzać całym procesem wsparcia IT poprzez automatyzację wielu procesów. Jego funkcje obejmują wbudowane pulpity nawigacyjne i rozbudowane raporty. Usprawnia również przydzielanie zgłoszeń, kierowanie, eskalację i zarządzanie wiedzą. Promuje również samoobsługę użytkowników końcowych. Ponadto ServiceNow pomaga spełnić wymagania umów SLA.

ServiceNow pomaga organizacjom zarządzać usługami IT dla firm i poprawiać doświadczenia klientów. Jej rozwiązania obejmują zarządzanie zmianami, zarządzanie incydentami, zarządzanie problemami, zarządzanie wiedzą oraz wsparcie samoobsługowe. Globalny helpdesk firmy Microsoft obsługuje ponad 170 000 pracowników w ponad 150 krajach i wykorzystuje platformę ServiceNow do wszystkich swoich potrzeb w zakresie zarządzania usługami IT. Dzięki możliwościom samoobsługowym pomaga ona firmie Microsoft odpowiadać na ponad 3 000 przychodzących zgłoszeń dziennie.

ServiceNow jest dostępny jako usługa subskrypcyjna lub jako oprogramowanie on-premises. Posiada szereg planów miesięcznych, kwartalnych i rocznych. Jeśli Twoja firma potrzebuje więcej funkcji, możesz łatwo uaktualnić subskrypcję do pełnej wersji. ServiceNow oferuje elastyczne plany cenowe, które nie wymagają kosztów z góry i nie pobierają opłat za wcześniejsze rozwiązanie umowy.

ServiceNow oferuje również intuicyjny interfejs dla użytkowników. Pozwala on użytkownikom na łatwe zgłaszanie problemów i żądań dotyczących produktów i usług IT. Zapewnia również analizę trendów, która może pomóc organizacji w podejmowaniu lepszych decyzji.

ServiceNow Remote

Remote PC HelpDesk integruje się z ServiceNow, dzięki czemu można inicjować sesje zdalnego wsparcia bezpośrednio z konsoli ServiceNow. Sesje zdalnego wsparcia umożliwiają technikom dostęp do komputerów klientów i zdalne diagnozowanie problemów. Zintegrowane narzędzia zdalnego wsparcia obsługują przesyłanie plików, czat wideo/tekstowy oraz interakcje za pomocą tablicy. Dodatkowo, sesje zdalne są bezpieczne i wyposażone w protokół TLS v 1.2 oraz szyfrowanie AES – 256 bitów.

BeyondTrust Remote Support integruje się z ServiceNow, aby stworzyć klientom możliwość korzystania z jednego okienka. Integracja ta przyspiesza komunikację, zwiększa zadowolenie klientów i utrzymuje zgodność z przepisami. Produkt zawiera również gotowe integracje z wiodącymi rozwiązaniami ITSM i CRM. Nie jest jednak tak potężny jak BeyondTrust Remote Support.

Oprócz zapewnienia zdalnego dostępu, integracja TeamViewer z ServiceNow oferuje wbudowane funkcje zdalnego sterowania. Pozwala to działom IT na optymalizację komunikacji i zadowolenia z agentów wsparcia technicznego. Ponadto, wprowadza intuicyjny przepływ tworzenia zaproszeń do zdalnego wsparcia. Niezależnie od tego, czy jesteś małym zespołem IT, czy dużym przedsiębiorstwem, ta integracja zapewni płynny zdalny dostęp i wsparcie.

Zdalne wsparcie IT może być również przestarzałe w przypadkach, gdy problemem jest sam sprzęt. Na przykład, pracownik przypadkowo strąca swój służbowy laptop z sześciopiętrowego balkonu. Urządzenie nie przetrwało upadku, a on musi czekać 2,9 dnia na wymianę. Ta utrata produktywności może mieć duży wpływ na wynik finansowy firmy.

Chatboty ServiceNow

Chatboty ServiceNow dla wsparcia IT mogą być cennym zasobem dla organizacji IT, które chcą poprawić efektywność swojej pracy. Dzięki możliwości wysyłania powiadomień push i integracji z zewnętrznymi interfejsami czatu, chatbot ServiceNow może ułatwić wykonywanie zadań wsparcia IT i usprawnić cały przepływ pracy. Na przykład, większość kierowników projektów spędza większość dnia na sprawdzaniu statusu swoich zadań. Zamiast poświęcać swój czas na ręczne sprawdzanie statusu zadań, chatbot ServiceNow może zrobić to za nich.

Choć wielu klientów nadal preferuje interakcję z człowiekiem, coraz więcej z nich oczekuje niezawodnych opcji samoobsługi. Chociaż boty nie mogą zastąpić interakcji z człowiekiem, mogą pomóc w zarządzaniu problemami pierwszej linii, zapewniając niemal natychmiastowe odpowiedzi. Chatboty są zaprojektowane tak, aby były niezawodne i w pełni sprawdzone, dzięki czemu klient nie musi siedzieć godzinami w kolejce.

Chatboty mogą naśladować styl rozmowy ludzkiego agenta, a jednocześnie przetwarzać i interpretować żądania użytkownika. Oprócz możliwości zapewnienia natychmiastowego wsparcia, chatboty mogą również przynieść korzyści agentom na żywo. Jednak najlepsze chatboty nie są zaprojektowane tak, aby całkowicie zastąpić agentów, ale raczej, aby im pomóc. Te chatboty to świetny sposób na usprawnienie procesu wsparcia i uczynienie go bardziej wydajnym i przystępnym cenowo.

Virtual Agent firmy ServiceNow jest doskonałym przykładem chatbota dla wsparcia IT. Jest zbudowany na bazie rozumienia języka naturalnego (NLU) i posiada przyjazny dla użytkownika interfejs graficzny. Jest również wielojęzyczny i w razie potrzeby może przekierować użytkownika do żywego agenta.

Dane adresowe:

AKTE Obsługa informatyczna firm – Outsourcing IT – Kontakt
ul. Morasko 17, 61-680 Poznań
Telefon: 784 380 784
Telefon: 784 898 784
opłata za połączenie wg taryfy operatora
e-mail: [email protected]